phone6, phone, contact, telephone, support, call

אבחון ראשוני, ייעוץ, בדיקת זכאות והתאמה חינם

חייגו עכשיו > 072-33-80-946

Facebook

קרן פועלים לעסקים


EMG פיננסים הינה חברה עתירת ניסיון אשר עוסקת בייעוץ פיננסי למגוון רחב של גופים, אנו מסייעים בידיהם בקבלת תמריצים ממשלתיים במטרה להוביל אותם לרווחה כלכלית. בין מגוון השירותים שאנו מספקים ניתן למצוא ליווי עסקי אסטרטגי, כתיבת תכנית עסקית לבקשת מימון והגשת בקשה לקרנות הסיוע לעסקים בשילוב של ייצוג החברה בוועדות הרלוונטיות.

אחד מאפיקי המימון היעילים והמבוקשים ליזמים הוא קרן פועלים לעסקים, זוהי קרן הפועלת בשיתוף עם חברת ביטוח כלל ומעניקה הלוואות לעסקים חדשים וכן לעסקים אשר מחזורם החודשי אינו עולה על 25 מיליון שקלים. צוות היועצים המקצועי של EMG פיננסים יסייע בידכם באשר לדרכים לקבלת ההלוואה בסכומים גבוהים לטובת הקמת העסק החדש שלכם או קידום העסק הקיים.

מהי קרן פועלים לעסקים?
קרן פועלים לעסקים מציעה הלוואות נוחות בתנאים הדומים לקרן בערבות המדינה. בשנת 2016, בנק הפועלים סיים את שיתוף הפעולה שלו עם המדינה במתן הלוואות בערבות המדינה והקים את קרן פועלים לעסקים אשר מעניקה הלוואות בתנאים נוחים עבור עסקים קטנים ובינוניים. תהליך קבלת ההלוואה באמצעות קרן פועלים לעסקים כולל קבלת המלצה חיובית מהגוף המתאם של קרן הפועלים, ה – BDI וכן המלצה מסניף בנק הפועלים. הקרן מאפשרת קבלת תקופת גרייס ארוכה מזו המוענקת על ידי המדינה ופריסה של עד 6 שנים אשר מקטינה את ההחזר החודשי באופן משמעותי.

מנוע צמיחה ותנופה
אשראי הוא החמצן של עסקים, אולם כאשר אין מדובר בחברות גדולות, הקושי בקבלת אשראי בסיסי הינו רב ועמו הקושי להתפתח ולצמוח באופן ראוי. קרן פועלים לעסקים תספק הלוואות בהיקף של 8 מיליארד שקל ומדובר במהלך אחד המצטרף לשורת מהלכים אשר נועדו לקידום העסקים הקטנים ובינוניים. חברת EMG פיננסים מובילה בתחום גיוס האשראי עבור עסקים מבנקים ומקרנות מדינה וצוות המומחים שלנו יסייע לשפר את סיכוייכם בקבלת המימון. 
 

צוות EMG פיננסים ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לספק בידיכם ייעוץ וליווי מקצועי למגוון צרכים בתחום הפיננסי, כי הצלחת לקוחותינו היא הדבר החשוב לנו ביותר. צרו קשר ואנו נעניק לכם את התנופה העסקית הנחוצה לכם.
 


יתרונות הלוואה מקרן פועלים:

• הליך האישור של הקרן אורך עד 14 ימי עסקים בלבד.
• פריסת תקופת ההחזר עד ל- 6 שנים.
• סכום הלוואה של עד 500 אלף שקלים או 10% ממחזור ההכנסות השנתי.
• תקופת גרייס של שנה.
• דרישה להצגת 25% בטחונות בלבד של העסק.
• ריבית מיטבית, פטור מעמלות הקמת הלוואה ובדיקת בקשת הלוואה.

נושאים נוספים לעיונכם:

 

אבחון ראשוני

חייגו עכשיו: 0723380946

חינם!

ביטחון בהלוואות מדינה

כתובתנו: העמל 37, פ"ת, קריית אריה

info@emg-finance.com 


EMG

ייעוץ ובדיקת זכאות והתאמה

 
 
 

מלאו פרטיכם וניצור קשר: