phone6, phone, contact, telephone, support, call

אבחון ראשוני, ייעוץ, בדיקת זכאות והתאמה חינם

חייגו עכשיו > 072-33-80-946

Facebook

מלאו פרטיכם 
וניצור קשר:

הלוואות מדינה לעסקים

מה התנאים הטובים ביותר לקבלת הלוואה לעסקים? כיום, עסקים יכולים לקבל הלוואות במגוון דרכים, אך הדרך הנוחה ביותר ובעלת הריביות הטובות ביותר היא דרך הלוואות מדינה לעסקים. הלוואות מדינה לעסקים הן למעשה הלוואות בערבות המדינה. בכדי לקדם עסקים קטנים ובינוניים המדינה מספקת לעסקים הללו ערבות של 70%-90% מסכום הערבות הכללית. המדינה למעשה עומדת מאחורי אותם עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לקבל אשראי אך לא מצליחים לקבל אותו מהבנק או מגופים אחרים. למדינה יש מטרה והיא להגדיל את מספר מקומות העבודה בישראל. עסק מצליח תורם למדינה בצורה משמעותית ולמעשה המדינה מקבלת תמורה להשקעה.

הלוואות מדינה לעסק חדש בתנאים מועדפים

כאמור, הלוואות מדינה לעסקים הם מומלצים לכל עסק המחפש אשראי בתנאים נוחים. האם ניתן לקבל הלוואות מדינה לעסק חדש? התשובה היא בהחלט כן. גם כאן, מדינת ישראל מעוניינת לדחוף יזמים להקים עסק חדש ומצליח ולספק מקומות עבודה נוספים לשוק העבודה הקיים. עסק חדש הופך מיידית ללקוח של חברות תוכנה, מיחשוב, ניהול עסקים, רואי חשבון ומספק לעסקים אחרים הכנסה קבועה.

הגשת טפסים להלוואה לפתיחת עסק חדש

את בקשת ההלוואה בערבות המדינה יש להכין בצורה מסודרת ומדוייקת מהסיבה שבמידה והבקשה לא מתקבלת, ליזם יהיה קשה לקבל תשובה חיובית בפעם הבאה שיבקש לקבל הלוואה בערבות המדינה. בכדי לעזור ליזמים לקבל את ההלוואה לפתיחת עסק חדש, ניתן לפנות לחברה העוסקת בתמיכה ועזרה ליזמים להגיש את הבקשה להלוואה בערבות מדינה. בכדי לקבל את התמיכה והייעוץ הנכון להגשת הבקשה להלוואה בערבות מדינה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברת EMG פיננסים המצטיינת בעזרה לעסקים בקבלת אשראי והלוואות בתנאים טובים ונוחים.

הלוואות מדינה לעסקים דרך חברת EMG פיננסים

חברת EMG פיננסים, שמשרדיה ממוקמים באזור ההייטק של קריית אריה בפתח תקווה, מספקת לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וחברות בצמיחה, את העזרה הראשונית בכדי לקבל אשראי בתנאים מועדפים שיעזור לעסק לצמוח ולגדול. צוות חברת EMG פיננסים הוא מנוסה וותיק וכולל יועצים פיננסים מובחרים וכלכלנים ברמה הגבוהה ביותר. בעלי העסק מקבלים מחברת EMG פיננסים אבחון ראשוני של הבקשה להלוואה וייעוץ ראשוני חינם בכדי לנתח את הסיכויים של בעלי העסק לקבל הלוואות מדינה לעסקים.
 
 

אבחון ראשוני

חייגו עכשיו: 0723380946

חינם!

ביטחון בהלוואות מדינה

כתובתנו: העמל 37, פ"ת, קריית אריה

info@emg-finance.com 


EMG

ייעוץ ובדיקת זכאות והתאמה

 
 
 

מלאו פרטיכם וניצור קשר: