phone6, phone, contact, telephone, support, call

אבחון ראשוני, ייעוץ, בדיקת זכאות והתאמה חינם

חייגו עכשיו > 072-33-80-946

Facebook

מלאו פרטיכם 
וניצור קשר:

גיוס אשראי בנקאי

לכל אורך הדרך עסקים זקוקים מדי פעם לדחיפה המגיעה באמצעות מימון חיצוני. לעיתים מדובר על גיוס אשראי בנקאי שנועד לאזן את דו"חות הרווח- הפסד ואת תזרים המזומנים, לעיתים מדובר על הלוואה להקמת עסק חדש, כסף שנועד לכניסה לתחום חדש או העתקת מיקומו של העסק למקום מרווח או מרכזי יותר הדורש תקציב נוסף. קבלת הלוואה, במיוחד אם אלה עסקים קטנים או מתחילים, אינה קלה. בנקים מאפשרים גיוס אשראי בנקאי רק עם הצגת ביטחונות משמעותיים. הפתרון הוא הלוואה בערבות המדינה.

לקבל את הערבות מהגוף החזק ביותר במדינה
כן, אתם יכולים לקבל ערבות מן הגוף החזק ביותר במדינה, שהוא המדינה עצמה... המדינה הקימה גוף הנקרא הקרן לעסקים קטנים ובינוניים המסייעת לגיוס אשראי בנקאי. לאחר הגשת בקשה וקבלת אישור מן הקרן תקבלו הלוואה בערבות המדינה לעסקים חדשים. המדינה נותנת 75-90% מן הביטחונות, תלוי האם זהו עסק חדש, קטן, בינוני. אם זוהי הלוואה בערבות המדינה לעסקים חדשים לגמרי הביטחון יכול להיות מקסימלי- 90%. כמובן שהשיקול למי לתת וכמה הוא שיקולה של הקרן. אנחנו ב- EMG פיננסים נבדוק עבורכם את הסיכוי לקבלת הלוואה להקמת עסק חדש מן המדינה, נסייע בהגשת הבקשה באופן מסודר ונלווה אתכם עד קבלת הסכום.

האם כל עסק יכול להגיש בקשה?
אשראי עסקי בערבות המדינה לא ניתן לכל עסק. תנאי ראשוני הוא שהעסק ללא חובות, עיקולים או שעבודים. מעבר לכך ישנם מספר מסלולים לגיוס אשראי בנקאי בערבות המדינה: מסלול לעסקים חדשים אשר טרם עשו שימוש באשראי עסקי שקיבלו, מסלול לעסקים קטנים בעלי מחזור של עד 6.25 מיליון שקלים שנתי, ומסלול של עסקים מעל 6.25 מיליון שנתי. מעבר לעסקים חדשים, גם עסקים שמתרחבים מעוסק פטור למורשה או מעוסק מורשה לחברה בע"מ רשאים להגיש בקשה וכן עסק המעתיק את מקום פעילותו מן הבית לאזור מסחרי. באמצעות הניסיון הרב בתחום והידע, הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם להגדיל סיכויים לקבלת אשראי עסקי בערבות המדינה באמצעות בניית תכנית עסקית לשנים הקרובות.

גיוס אשראי בנקאי בתנאים טובים היה נראה עד כה משימה בלתי אפשרית? אנו ב- EMG פיננסים מאמינים שהכל אפשרי. עם מקצועיות וניסיון לעזור לכם לעבור מחסומים בדרך להקמת העסק שתמיד רציתם.
 
 

אבחון ראשוני

חייגו עכשיו: 0723380946

חינם!

ביטחון בהלוואות מדינה

כתובתנו: העמל 37, פ"ת, קריית אריה

info@emg-finance.com 


EMG

ייעוץ ובדיקת זכאות והתאמה

 
 
 

מלאו פרטיכם וניצור קשר: